Regulamin dla zamówień realizowanych w Polsce: (Przy wysyłce za granicę prosimy o osobisty kontakt w celu ustalenia szczegółów)

I. WARUKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy znajdujący się na  wwwh.hanrol.pl umożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem internetu i prowadzony jest przez firmę Hanrol z siedzibą w Zapolu, której nadano numer identyfikacyjny NIP 832-183-27-54 oraz Regon 731650999

2. Ceny towarów sprzedawanych w sklepie internetowym są podawane w złotych polskich  i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).

3. Rejestracja w sklepie internetowym przez użytkownika jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Tym samym użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego, na udostępniony przez niego adres e-mail informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.

4. Dokładamy wszelkich starań, aby podane zdjęcia i opisy były w pełni prawidłowe i kompletne. Niestety nie możemy zagwarantować, że podane dane nie zawierają pomyłek i błędów, której jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego a ma jedynie charakter informacyjny.

II procedura składania zamówień

1. Zakup towaru następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku a następnie wypełnienie formularza zamówienia w kasie. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia do czasu potwierdzenia wysłania towaru przez pracownika sklepu.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godz. 11:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą najpóźniej w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki

3. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru klient jest natychmiast informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym klient może anulować lub zmienić takie zamówienie bądź jego część.

4. Nieprawidłowo wypełnione formularze oraz zamówienia nie potwierdzone przez kupującego w ciągu 5 dni nie będą realizowane

5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.

6. Koszt przesyłki ponosi kupujący.

7. Zastrzegamy, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się  problemy z realizacją zamówienia niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego.

8. Dostawa do Państwa wysłana jest zawsze bez paragonu lub na wyraźne życzenie z fakturą VAT. Paragon fiskalny dostarczymy na państwa życzenie pocztą po wpływie zapłaty na nasze konto bankowe. W przypadku zamówienia na przedpłatę możemy dołączyć go do paczki.

9. Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienie faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi :Zamawiam fakturę VAT oraz poprawnie podane danych do jej wystawienia łącznie z numerem NIP.

III Realizacja zamówień

1. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt użytkownika, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych sklepu internetowego nie stanowią inaczej. Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada firma Hanrol.

2. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia

3. Paczki wysyłane i dostarczane są w dni robocze

4. Przesyłki dostarczana są przez: Poczta polska - wysyłka tylko przesyłką ekonomiczną, standard jakościowy czasu dostawy 3 dni robocze GLS0 Przesyłka kurierska standard jakościowy czasu dostawy 2 dni robocze. Koszty transportu: Koszty transportu zawierają koszty pakowania i wysyłki towaru. 

Przesyłki wysyłamy pocztą kurierską GLS 1 paczka do 31.5kg - 20pln brutto – przedpłata na konto wliczając wartość paczki 1 paczka do 31,5kg 26pln brutto - przesyłka za pobraniem

UWAGA: przy zakupach powyżej 3500 netto (z wyłączeniem maszyn) dostawa do 100km Gratis (licząc od siedziby firmy tj Zapola) Uwaga: Hanrol zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów transportu w szczególnych przypadkach kiedy nie ma możliwości spakowania przesyłki w jedną paczkę zarówno ze względów bezpieczeństwa towaru jak i ograniczeń firm kurierskich. W przypadku ewentualnej zmiany kosztów transportu klient jest każdorazowo informowany.

V Sposób odbioru.

1. Poczta polska - paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik poczty polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (awizo) i należy się po nią zgłosić w ciągu 15 dni do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania. Po tym terminie towar będzie zwrócony do firmy Hanrol. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

2. Firma kurierska GLS - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. W przypadku nieobecności Odbiorcy, kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej probu doręczenie przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę. Jeśli podany przez kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada  Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w przedstawicielstwie GLS 11 dni roboczych licząc od daty pierwszej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od odbiorcy, GLS zwraca przesyłkę nadawcy.

3. Odbiorca nie może dokonać otwarcia przesyłki przed potwierdzeniem jej doręczenia na liście doręczeń i uregulowania ciążących na niej należności 4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej protokołu reklamacji

VI Płatności

1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

Przy odbiorze (za pobraniem) zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki

Przelew na rachunek bankowy: Klient wypłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego  86 1050 1937 1000 0091 2410 2758 ING Bank Śląski

Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek Uwaga przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.

VII Zasady postępowania reklamacyjnego

1. Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem

2. Podstawą uznania reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon)

3. Zgłoszona reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie 30 dni od taty jej wniesienia. W ciągu 30 Dni użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym

4. Reklamacja jest uznawana w przypadku uszkodzeń zaistniałych w powodu wadliwości towaru, nie uznajemy reklamacji związanych ze zużywaniem się towaru i powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania

5. w przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.

6.  W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email, chętnie odpowiemy.

VIII Rezygnacje z zamówienia, zwrot towaru.

1. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia  z towaru zakupionego w sklepie internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny do czasu kiedy zostanie wysłana wiadomość ze paczka z zamówionym towarem została kupującemu wysłana

2. Jeśli chcesz zrezygnować z dostarczonego towaru Towar należy odesłać w sztywnym kartonie, np w tym w którym towar został Państwu dostarczony Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie wraz z dowodem zakupu (paragonem) Do odsyłanej paczki należy dołączyć informacje zawierającą: imię nazwisko, adres, nr telefonu, nr konta bankowego Państwa oczekiwania do co zwrotu (wymiana towaru lub zwrot pieniędzy) przyczynę zwrotu Wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący (koszty ponownych wysyłek, koszty zwrotów pieniędzy) W przypadku niedotrzymania w/w warunków zwrot może zostać nie uznany. 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem

4. W przypadku zwrotu towaru klient ponosi koszty przesyłki za transport w obie strony Ceny w sklepie internetowym- cena produktu obowiązuje wyłącznie dla zamówień złożonych w sklepie internetowym. Cena ta może się różnic od cen obowiązujących w stacjonarnym sklepie.